fbpx
Kontakt
biuro@know-it.pl
605 347 265
Adres
Lubelska 29/37
71-043 Szczecin

Marketing oparty na wiedzy

Akademia
rozwoju
know.it.

Jest odpowiedzią na wciąż rosnące zapotrzebowanie wiedzy z zakresu nowoczesnego marketingu.

Akademia marketingu know.it powstała w 2020 roku, a jej powstanie poparte jest dziesięcioma latami szkoleń oraz badań marketingowych i społecznych realizowanych przez zespół i partnerów agencji know.it.

0
Przeprowadzonych szkoleń
0 +
godzin
na salach
szkoleniowych

Akademia know.it

Główna idea projektu

Współczesny rynek zmienia się w tempie wykraczającym poza nasze codzienne rozumowanie. Aby nadążyć za zmianami trzeba być jednocześnie futurologiem, znawcą technologii, socjologiem, marketerem, a przy tym wszystkim odrobinę szalonym człowiekiem. Nasz zespół doskonale odnajduje się we wszystkich wskazanych obszarach, jednocześnie doskonale realizując zadania związane z powierzonymi nam markami. Prócz fascynujących projektów chcemy edukować i rozwijać branżę, stąd pomysł na Akademię know.it – Akademię wiedzy i doświadczenia.

Konrad Dembczyński

To teraz merytorycznie...

Oferowane wsparcie

Akademia know.it wspiera swoich klientów w rozwijaniu wiedzy z zakresu marketingu, w tym budowania strategii działania, rozumieniu podstawowych i niezmiennych praw rynku, tworzeniu reklam w Internecie, budowaniu relacji marek ze swoimi odbiorcami.

W tych podstawowych założeniach kryją się wartości szkoleń z zakresu komunikacji marki z otoczeniem w oparciu o wiedzę i doświadczenie zespołu know.it oraz współpracujących z nami ekspertów.

0%

Tyle procent zostało Ci do zrozumienia pełnej idei projektu...

…zatem przejdźmy do bardziej szczegółowych zakresów merytorycznych oferowanych form wsparcia.

Strategia i plan

Potrzebujesz prostych założeń
zamiast rozbudowanych planów marketingowych.

Kontrola

Potrzebujesz kontroli
skalowalności Twojego biznesu

Komunikacja wizualna

Musisz przekonywać jakością
swoich komunikatów wizualnych

Komunikacja

Twoim celem jest skuteczne
komunikowanie odpowiednich wartości
odbiorcom na rynku.

Aby osiągnąć biegłość we wskazanych zakresach

Zapewnimy Ci konkretne wsparcie

Wykorzystując praktyczne metody, w oparciu o Twoje dotychczasowe i nasze doświadczenie, nauczymy Cię wszystkiego co wiemy o marketingu, pracy mózgu oraz wiedzy o ludziach. Dzięki temu popełnisz mniej błędów i szybciej osiągniesz zamierzone cele.

Z jakich metod
korzystamy?

Techniki warsztatowe

Wypracowaliśmy metody pracy w systemie warsztatów, podczas których uczestnicy wykonują konkretne, realne zadania. Praktyczne modele edukacji odzwierciedlają naszą codzienną pracę w agencji.

Praca na realnych przykładach

Pracujemy w oparciu o prawdziwe modele i strategie marketingowe. W wieloletniej praktyce zrealizowaliśmy tysiące zleceń dla setek klientów z Polski i zagranicy. Obecnie wykorzystujemy zdobyte doświadczenie w pracy szkoleniowej.

Rozbudowana baza merytoryczna

Podczas naszych szkoleń uczestnicy otrzymują konkretną wiedzę popartą doświadczeniem. O reklamie i marketingu potrafimy mówić godzinami, często słysząc, że szkolenie mogłoby trwać jeszcze dłużej.

Zakresy szkoleniowe

Poznaj obszary naszych szkoleń

Poniższe zakresy tematyczne są przykładem modułów. Każde szkolenie dedykowane powstaje w oparciu o zgłoszone zapotrzebowanie ze strony zamawiającego.

Marketing

ok. 16h

Szkolenie jest połączeniem podstaw, o których często zapominamy z nowoczesnymi praktykami wykorzystywanymi w dynamicznie zmieniającej się strukturze gospodarczej.

  • podstawy marketingu
  • modele praktyczne
  • inbound marketing
  • outbound marketing
  • komunikacja marki
  • planowanie i strategie

Social media

ok. 18h

Szkolenie, które pozwala uzyskać maksimum wiedzy na temat struktury, metod działania, skuteczności oraz tworzenia reklam w mediach społecznościowych. Podczas tego szkolenia uczestnicy zawsze chcą więcej 🙂

  • zasięgi organiczne
  • budowanie kontentu
  • reklama w social mediach
  • sprzedaż w social mediach
  • koncepcje budowy komunikacji
  • elementy kognitywistyki

Komunikacja wizualna

ok. 12h

Nowoczesny design, sposoby komunikacji, zasady tworzenia skupiających uwagi grafik, metody prowadzenia odbiorcy po przestrzeni graficznej. To szkolenie, które zmienia postrzeganie grafiki w przestrzeni społecznej.

  • zasady budowania komunikatu
  • prowadzenie uwagi odbiorcy
  • współczesne trendy
  • koncepcja budowania spójności marki

Personal branding

ok. 16h

Obecnie klienci bardziej ufają markom osobistym, niż firmom. Dowiedz się dlaczego największe firmy na świecie szkolą swoich traderów, influence marketing wciąż zyskuje na popularności, a także jak to wszystko wykorzystać w swojej firmie.

  • zarządzanie zasobami personal brandingu
  • kanały dotarcia
  • budowanie kontentu
  • influence marketing

Kontakt

W razie pytań
pozostajemy do dyspozycji

Używamy ciastek, więc jeśli bardzo chcesz... to poczytaj jak to robimy :-)